Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie.

Politechnika Śląska w Gliwicach

English version


Jesteś naszym 828893 gościem

International Power Electronics and Motion Control Conference

Katedra Energoelektroniki, Napędu Elektrycznego i Robotyki
Da studentów / Tematy prac dyplomowych i projektów inżynierskich


Rodzaj studiów: niestacjonarne, Kierunek: Elektrotechnika, Typ pracy: magisterska, Lokalizacja: Gliwice, rok obrony: 2019


l.p.tematpromotordostępność
1Zasilanie i sterowanie linii do arkuszowania, perforacji i rozkroju wzdłużnego blachyKrzysztof Bodzekzajęty
2Analiza właściwości napędu z silnikiem PM BLDC.Janusz Hetmańczykzajęty
3Prototypowe urządzenie mikroprocesorowe do kontroli mieszanki paliwo-powietrznej przy pomocy sondy lambdaMarian Hylazajęty
4Sterowanie rozdzielnią SN za pomocą sterownika PLC.Marian Hylazajęty
5Modelowanie i badania średnionapięciowych rozwiązań przemienników częstotliwości Rockwell AutomationGrzegorz Jarekzajęty
6Przegląd współczesnych układów IPM do zasilania silnika klatkowegoGrzegorz Jarek
7Metody estymacji momentu obciążenia Grzegorz Jarekzajęty
8Współczesne metody estymacji prędkości i położenia wirnika silnika PMSMGrzegorz Jarekzajęty
9Zarządzanie zasobami energetycznymi w obiekcie przemysłowymAndrzej Latkozajęty
10Zasobniki energii elektrycznej w układach źródeł odnawialnych - elektrownia PV.Andrzej Latkozajęty
11Przegląd metod śledzenia maksymalnego punktu mocy (w tym gMPPT) i badania symulacyjne wybranej metody śledzenia MPP.Andrzej Latkozajęty
12Estymacja prędkości/położenia w maszynach BLDCJarosław Michalakzajęty
13Analiza zastosowań logiki rozmytej w automatyce przemysłowejMaciej Sajkowskizajęty
14Graficzny interfejs użytkownika w środowisku MATLAB umożliwiający sterowanie manipulatorem równoległymMaciej Sajkowskizajęty
15Symulacja wybranych funkcji samochodowego sterownika klasy ECUMaciej Sajkowski
16Układ sensoryczno-komunikacyjny współpracujący ze sterownikiem programowalnymMaciej Sajkowski
17Oprogramowanie w środowisku LabVIEW regulatora PID z wykorzystaniem układu FPGA do sterowania prędkością obrotową silnika elektrycznego.Maciej Sajkowskizajęty
18Zastosowanie algorytmów genetycznych AG do syntezy parametrów sterownia układu napędowegoMaciej Sajkowskizajęty
19Analiza współczesnych rozwiązań szybkiego transportu osobistego (PRT)Mariusz Stępieńzajęty
20Analiza porównawcza układów lewitacji magnetycznejMariusz Stępieńzajęty

Powrót do listy kategorii

 © 2002 - 2024 Politechnika Śląska, Wydział Elektryczny, KENER    Webmaster: